Friday, July 15, 2016

Erexa 15






+

Յուլյա Ֆինկ. «Երեխա չունենալու դեպքում շատերը բաժանվում են, բայց մենք թեւ ու թիկունք ենք եղել իրար» հեռուստասերիալի դերասանուհի Յուլյա Ֆինկն արդեն 8 տարի է, միասին են, 7 տարի, ամուսնացած. Համատեղ կյանքի ընթաքում զույգը ոչ միայն ավելի սիրով ու ներդաշնակ է դարձել, այլեւ մի շարք բարդություններ հաղթահարել, որոնց մասին Յուլյան, անկեղծորեն պատմել է BlogNews - ին. - Յուլյա, Ասում են, մի տանիքի տակ 2 հայտնի մարդու համար բավականին դժվար է. - Եվ Դժվար է, եւ հեշտ. Մենք նույն ոլորտից ենք (թեեւ տարբեր ճյուղերում), երկուսս էլ հեռուստատեսությունում ենք աշխատում եւ ավելի հեշտ ենք հասկանում իրար. Բարդություններն ավելի մասնագիտական ​​են, արվեստի, արտաքինի հետ կապված. Հնարավոր է, ես ինչ-որ ստեղծագործական նկատողություն անեմ Արտյոմին, ասեմ, այստեղ արագ խոսեցիր, անտարբեր վերաբերվեցիր, կամ մի այլ բան, ինքն ինձ դիտողություն անի, ասի, համաձայն չեմ, որ այս տեսարանն այսպես խաղացիր. Այդպես ավելի հետաքրքիր է. - Ընդունում Եք միմյանց դիտողությունները. - Հա. Կոնկրետ ես ընդունում ու հետեւում եմ, որովհետեւ Արտյոմը բավականին ադեկվատ եւ լավ խորհորդներ է տալիս. Նա շատ սուր աչք ունի. Իրենից շատ բան եմ սովորել նաեւ հայերենի, խոսելու առումով. - Երկուսդ Էլ աշխատում եք մի ոլորտում, որտեղ ձեզ շրջապատում են ավելի ազատ մարդիկ, հաճախ հակառակ սեռի ուշադրության կենտրոնում եք լինում. Խանդոտ եք միմյանց հանդեպ. - Այսքան ժամանակ նման բան չեմ նկատել Արտյոմի կողմից. Այդպիսի դերեր էլ չեմ ունեցել, որ խանդ առաջացնի. Ինչ վերաբերում է ինձ, կարող եմ խանդոտ լինել, սակայն դրա համար պետք է առիթ լինի. Մենք հաճախ ենք խոսում այն ​​մասին, որ այնպիսի շրջապատ ունենք ու այնպիսի ոլորտում ենք աշխատում, որ անհնար է ես տղամարդկանց հետ չշփվեմ, նա, կանանց, առավել եւս, ինքը միշտ շրջապատված է բավականին գեղեցիկ ու հաջողակ կանանցով. Մենք հասկացել ենք, որ եթե խանդենք, դա կփչացնի մեր հարաբերությունները. Ես միշտ Արտյոմին ասում եմ, որ հավատում եմ իրեն, նույն կերպ էլ, ինքը. Մոտ 8 տարի է, միասին ենք եւ նմանատիպ խնդիրներ չեն առաջացել. մեր հարաբերությունները փոխվստահության եւ հարգանքի վրա են հիմնված. - Յուլյա, Երկարատեւ հարաբերությունների ժամանակ սկսում եք շատ լավ հասկանալ միմյանց, միեւնույն ժամանակ, հարաբերություններում գալիս է մի փուլ, երբ միապաղաղության վտանգ կա, ինչը բերում է խնդիրների. Նման փուլեր ունեցել եք. - Մեր Հարաբերությունները չեն ծերանում. Թու, թու, թու առայժմ ենք վարում. Երեւի մեր աշխատանքն էլ է նպաստում դրան, անընդհատ ակտիվ վիճակում ենք. Բոլոր նորմալ մարդկանց նման, մենք եւ վիճում ենք, եւ նեղանում, եւ սթրեսներ ունենում, սակայն մեր հարաբերություններն ամուր են, որովհետեւ առաջին հերթին ընկերներ ենք, չկա այնպիսի թեմա, որի մասին չխոսենք իրար հետ. Ես էլ ընկերներ ունեմ, նա էլ, բայց մենք բոլոր թեմաներով իրար հետ ենք խոսում, մեր միջեւ չկան բարիերներ, գաղտնիքներ. Երեւի դրա շնորհիվ էլ է, որ մեր հարաբերություններն ավելի ազատ ու անկեղծ են. - Դուք Արդեն սովորել եք, որ ընտանիքում երեխա չկա, կարողանում եք ձեր ժամանցն ակտիվ կազմակերպել, սակայն յուրաքանչյուր ընտանիք զգում է երեխայի կարիք. - Մենք Էլ ենք զգում ու շատ ենք սպասում իրեն. Հուսով ենք, շուտով կգա. Երկուսս էլ շատ ենք սիրում երեխաների, կարծում եմ, երեխան շատ չի փոխի մեր օրակարգը, որովհետեւ մենք պրոբլեմատիկ ծնողներ չենք լինի, առհասարակ, պրոբլեմատիկ չենք. մեր նույն առօրյան կկազմակերպենք նաեւ երեխայի հետ, նա կդառնա մեր երրորդ ընկերը. զույգերը - Երբեմն, որոնք երկար ժամանակ միասին են, սակայն երեխա չեն ունենում, ներքին խնդիրներ են ունենում. եք - Ճիշտ, շատ դեպքերում նույնիսկ բաժանվում են, բայց մենք ավելի շատ իրար թեւ ու թիկունք ենք եղել. Ես շատ շնորհակալ եմ իմ ամուսնուն. Իհարկե, եղել են շրջաններ, որոնք դժվար եմ տարել, սակայն ամուսինս առաջնահերթ սատարել է ինձ ու ասել, որ դրա համար չի ամուսնացել ինձ հետ, իր նպատակը միայն դա չի եղել. հասկացա - Ինչպես, ժամանցը միշտ միասին եք կազմակերպում. Ինչպես եք սիրում անցկացնել ժամանակը, ինչով եք զբաղվում. - Այո, մեր ընկերներն էլ արդեն ընդհանուր են. Ընկերական հանդիպումներն էլ արդեն ընտանեկան են դառնում. Ես սիրում եմ տանը լինել, համեղ բաներ պատրաստել, ֆիլմ դիտել, Արտյոմն ավելի շատ սիրում է դրսում լինել, ավելի շփվող է, բացի այդ, շատ է սիրում լուսանկարել, նոր հետաքրքրություններ գտնել. Փորձում եմ հասցնել իր հետ. Շատ ենք սիրում նաեւ ճանապարհորդել, սակայն միշտ ակտիվ հանգիստ է դառնում. Նույնսիկ եթե ծովային երկիր ենք գնում, ես ուզում եմ պասիվ հանգստանալ, Արտյոմի հետ չի ստացվում, մենք միշտ շատ ենք պտտվում ու հոգնած վերադառնում տուն. Ես սիրում եմ աքսեսուարներ պատրաստել, Արտյոմն էլ է վարակվել, անընդհատ դրանով ենք զբաղված, փնտրտուքների մեջ ենք, տարբեր նյութեր ենք գտնում, որոշում, ինչպես պատրաստել. Նաեւ երկուսս էլ սիրում ենք շոփինգ. Այս առումով բախտս բերել է, ամուսինս երբեք չի շտապեցնում ինձ, մեկ-մեկ նույնիսկ ես եմ իրեն շտապեցնում.) - Կամա թե ակամա, հայտնի մարդիկ սովորում են անընդհատ ուշադրության կենտրոնում լինել, սակայն ոչ միշտ է դա հաճելի, ձեզ խանգարում է. - Ես Չեմ սիրում ուշադրության կենտրոնում շատ լինել, նույնիսկ խուսափում եմ, որովհետեւ ամաչում եմ ու հոգնում. Արտյոմն ավելի հանգիստ է վերաբերվում այդ ամենին, ավելի շատ է սիրում ուշադրություն. Ավելի շատ նա կարող է ինձ համար նեղվել, քանի որ երբեմն մարդիկ շատ տնտղող ու անտակտ են նայում. 355 անգամ de Դիտվել Ու հիմա կարեւոր է, ՇԱՏ ԿԱՐԵՎՈՐ է, որ մենք մեր միասնությամբ, մեր վստահությամբ ու ուժով դետոնատոր դառնանք Ադրբեջանի պայթյու. Սերժ Սարգսյանը հանդիպել է ՀՀ առաջին Նախագահ Լեւոն Տեր-Պետրոսյանին Լեւոն Հայրապետյանին ազատ կարձակեն 12 Մայիս 2016, ապրել ու բարգավաճել թուրքի եւ իրանցու քթի տակ, հարազատ կառավարության ուշադրության ներքո. Ասում են, գաղափարը ԼՂՀ վարչապետ Արա Հարությունյանինն էր, բայց Ժիրայր Սեֆիլյանի "7 միլիոն քառակուսի մետրանոց" մամլո ասուլիսը Էրդողանը միտումնավոր յուղ է լցնում ռուս-թուրքական հարաբերությունների վրա




No comments:

Post a Comment